12 december 2022

Positivity is a superpower

Hoi allemaal,

Als designteam member mag ik jullie vandaag weer een nieuwe creatie laten zien en belangrijker nog, hoe ik deze gemaakt heb.


Ik heb hiervoor een vel aquarelpapier gepakt. 
Met de dylusionspray Helder Groen heb ik door mijn stencil van Art by Marlene gesprayed. 

Het was niet helemaal goed gelukt, maar het eindresultaat van het kaartje mag er toch wel wezen, vind ik. Het is namelijk vaak zo dat je voor mixed media niet alles perfect hoeft te doen, om er toch een leuke creatie van te maken! Na het sprayen had ik dit resultaat.

Met de papier(hak)machine van Tim Holtz Tonic heb ik de kaart vierkant gemaakt, zodat het wit eraf gesneden werd. Aan mijn machine zit een kartelrandje, zo leuk om dat te gebruiken voor je kaartje.

Daarna ben ik met mijn VersaMagic Hint of Pesto, door een stencil van Dutch Doobadoo nog wat inkt aangebracht, zodat de witte hoeken toch nog wat meer gevuld waren.

 

Uiteindelijk een bijpassend plaatje uit een boek van Art by Marlene gezocht en op mijn creatie geplakt en de kaart nog van een bijpassende tekst voor zien. Deze tekst kwam van Pronty.

Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren.

Creatieve groetjes en tot een volgende keer.










Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi,
Ik vind het super leuk als je een reactie wilt achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier!
Groetjes, Ine