2 februari 2023

Mixed Media extra bij de kaartenmaatjes

Hoi allemaal,

Ik dacht, ik laat eens zien wat wij o.a. doen op de kaartenmaatjesgroep. Zo leuk dat we daar ook voortaan Mixed Media opdrachten doen. Super!! En we verzinnen bij de Mixed Media samen de opdrachten.

Om beurten kiezen we een nummer van mijn lijst en dit is dan de volgende stap in het project.

Dan kan je dus ook goed de opbouw zien.

De 1e opdracht was doodle een rand.


De 2e opdracht was: gebruik crayons, krijtjes en trek streepjes, rondjes, andere vormpjes (=markmaking).


De 3e opdracht was: cirkels/rondjes plakken van papier, hoeveelheid maakt niet uit.


De 4e opdracht was: gebruik pasta op je papier.


De 5e opdracht was: Tijd......... wat je ook maar kunt verzinnen.


En als laatste opdracht: gebruik boekpapier en maak je creatie verder af.

Nou dit is dan mijn eindresultaat geworden.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi,
Ik vind het super leuk als je een reactie wilt achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier!
Groetjes, Ine