20 september 2017

Sketch challenge bij Creative Sketchy Girls

Deze maand staat er weer een sketch voor ons klaar om ons uit te leven voor de challenge. Altijd handig als je zelf even geen inspiratie hebt.

Dit wordt georganiseerd bij Creative Sketchy Girls. Doe je mee?





Als sponsor hebben we dit keer Fabrika Fantasy en ik heb de stempel Young Marguerite gebruikt die je HIER kunt vinden.



Dit is uiteindelijk mijn kaartje geworden voor het designteam.


Dit kaartje wil ik mee laten doen bij:





7 opmerkingen:

  1. Wat een mooie uitwerking van de sketch. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ine, what a pretty card you have made. That sentiment suits here where I live today!! It fits the Lemon Shortbread Monthly Challenge this fortnight. Thank you for taking part and best wishes in the draw. Kym (Lemon Shortbread Design Team Member).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Terrific use of that sketch, Ina! It's wonderful to see you playing along and supporting our "Anything Goes" challenge at QKR Stampede this week. Wishing you Good Luck.
    NanaConnie DT

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Very pretty!
    Thank you for joining us at both The Colour Crazy Challenge and Digi Choosday! Jane S (DT) xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Una tarjeta muy dulce.
    Gracias por participar con nosotras en Retarte 106
    Maria Pilar DT

    BeantwoordenVerwijderen
  6. So sweet. Just darling. So glad you joined us at Morgan's ArtWorld.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,
Ik vind het super leuk als je een reactie wilt achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier!
Groetjes, Ine