1 november 2017

Nu al een beetje kerstkaarten bij de challenge van Cheerful Sketches

Diegene die mij een beetje kennen, weten dat ik niet zo van de traditie Kerstmis houd. Ik vind het dan ook heel leuk om een kerstkaart te maken in NIET-traditionele kerstkleuren.

Dit keer voor de challenge bij Cheerful Sketches.


Als sponsor hebben we dit keer o.a. All Dressed Up.


Dit is mijn kaartje dus geworden in 1 van mijn favoriete kleuren Roze. De mal is er een van Dutch Doobadoo. Erg leuk om te werken met deze mallen.

Wel moest de sketch er in verwerkt worden, want bij Cheerful Sketches werken we altijd met een sketch. Deze maand is dat deze.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi,
Ik vind het super leuk als je een reactie wilt achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier!
Groetjes, Ine