7 april 2018

Nieuwe challenge bij Crafty Addicts

Er start vandaag weer een nieuwe challenge bij Crafty Addicts. Doen jullie ook mee?


Dit keer mogen we werken met de sponsor Polkadoodles en het thema is Wet Day Showers.


Ik heb gewerkt met de leuke stempel Jump For Joy en dit is mijn DT-kaartje geworden.
Het losse labeltje daarop heb ik de digi bevestigd. De randen daarvoor heb ik een stans van Noor! voor gebruikt.
Superleuk modelletje om te maken zo, ik heb wel de basiskaart dubbel gelaten, omdat je daar dan je tekst in kunt schrijven.




2 opmerkingen:

  1. so tender card!
    thank you so much for your comment in my blog
    greetings from Chile

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,
Ik vind het super leuk als je een reactie wilt achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier!
Groetjes, Ine