21 april 2020

Reminder kaartje voor de schets bij Cheerful Sketches.

Hoi allemaal,

Er loopt nog steeds een challenge bij Cheerful Sketches. Doe je mee?




Dit is de sketch die we dit keer gebruiken. Leuk en makkelijk om mee te werken.




Dit keer heb ik gewerkt met een digi van onze sponsor All Dressed up.


De digi heet "love my pets" en dit is mijn kaartje geworden.
Het is een kaartje waarin je een cadeaukaart kunt stoppen. Het witte papier in het middden moet nog plaatsmaken voor een echte cadeaukaart.

De kaart kun je dichtmaken met de lintjes in de hoeken en op de voorkant heb ik dan ook de sketch van deze maand verwerkt.






Ik wil met dit kaartje meedoen met:


1 opmerking:

  1. Wat heb je dit gaaf gedaan, 🤩 ziet er ontzettend leuk uit, gezellig dat je meedoet met onze challenge groetjes Petra DT DigiChoosday challenge

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,
Ik vind het super leuk als je een reactie wilt achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier!
Groetjes, Ine