2 mei 2020

Nieuwe klus bij Stampers Delights

Voor de periode van 3 maanden ben ik Gastdesigner bij Stampers Delights. Super om zo'n kans te krijgen..........

En wat zijn het leuke digi's .........

Ik werk in het New Release team van Kawaii en moet begin van de maand 2 projectjes klaar hebben om de nieuwe digi's te showen. Super leuk om te doen.

Hierbij dan ook mijn 2 projecten voor deze eerste maand.

Kijk ook eens op hun blog: Stampers Delights challenge blog 

Er is een New Release bij Stampers Delights.



En je kunt meedoen aan een Progressive Challenge.




En de facebookgroup? Ook een bezoekje waard hoor:  
https://www.facebook.com/groups/stampersdelights/


Eerste project is een label. Deze had ik pas nieuw en moest ik dus meteen uitproberen. De digi's die hier gebruikt zijn heten:
Make it Splash.


Tweede project is een 10x10 kaartje wat je aan bloemen kunt hangen. Net is deze tijd is een bloemetje met kaartje sturen een mooi gebaar.

Deze serie heet You are Mermazing.......




Die namen vind ik ook super leuk gevonden voor deze serie stempels.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi,
Ik vind het super leuk als je een reactie wilt achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier!
Groetjes, Ine