6 juni 2020

New Release voor Stampers Delights

Dit is mijn laatste maand als Gastdesigner bij Stampers Delights. Super om zo'n kans te krijgen..........maar het zijn toch niet helemaal mijn digi's waar ik goed mee uit de voeten kan.
Heb daarom gekozen om 1 maand korter plaats te nemen in het Designteam daar en zo iemand anders weer een kans te geven.

Ik werkte dus voor het New Release team van Kawaii en moest begin van de maand 2 projectjes klaar hebben om de nieuwe digi's te showen. Super leuk om te doen, daarniet van hoor, begrijp me niet verkeerd.

Hierbij dan ook mijn 3 projecten voor deze tweede maand. Jawel door alle nieuwe digi's heb ik 3 kaartjes gemaakt.

Kijk ook eens op hun blog: Stampers Delights challenge blog

En de facebookgroup? Ook een bezoekje waard hoor:  
https://www.facebook.com/groups/stampersdelights/


De digi's die hier gebruikt zijn heten:
Cute as a Bug.

De grote bloem is ook een digi uit die serie en ook het tekstje hoort erbij.





Tweede project is van de serie Scouts. Deze heb ik verwerkt in een soort van boekje met labels. Op die labels gebruik ik weer andere digi's.




Het derde project is gemaakt met een digi van de camping probs en de mannelijke scout.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi,
Ik vind het super leuk als je een reactie wilt achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier!
Groetjes, Ine