10 juli 2020

Gastdesigner wordt designer............hoe leuk is dat?

De maand juni ben ik Gastdesigner bij Bugaboo.............super leuk, want ik vind die digi's echt super leuk!!! Een van mijn favoriete designers!!

Laat het nu zo zijn dat ik gevraagd ben vanaf augustus deel te nemen aan het vaste team van Bugaboo......wat een eer.......super leuk!!!


Dit kaartje heb ik gemaakt met de digi Poppi Scubagear. 

Deze is voor Freebee Friday. Elke vrijdag kun je een gratis digi halen en daar een kaartje mee maken.


Dit is mijn kaartje geworden:



1 opmerking:

  1. Beautiful creation.

    Thank you for sharing at my Besties International Challenge
    Good luck with your entry!
    Iza DT

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,
Ik vind het super leuk als je een reactie wilt achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier!
Groetjes, Ine