2 juli 2020

Vilda...........leuk nieuwe job!

Ooit van Vilda stamps gehoord? Deze zijn zo super leuk, ik ben helemaal verliefd op dit soort stempeltjes. 


The store: https://shop.engstroms.se/

Het is een Zweeds merk, super leuk om mee te werken en ja..........ik zit in dat Designteam vanaf juli 2020. Super leuk en een designteam waar ik eigenlijk al langer mijn oog op had laten vallen :)

Mocht ook gelijk een bestelling doen in de shop voor de digi's waarmee ik wil gaan werken de komende 6 maanden! Wat is dat een feestje en ook als je dan dat pakketje thuis krijgt.


Dan komt een minder leuk klusje..........het mounten van de digi's op ezmount. Maargoed als die plakklus weer gedaan is, kun je aan de slag met deze heerlijke stempeltjes.

Hierbij ook mijn eerste kaartje gemaakt met een van deze stempels, namelijk V664 Mimi och Muse




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi,
Ik vind het super leuk als je een reactie wilt achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier!
Groetjes, Ine