2 augustus 2020

Alles kan bij Dragon Fly Dreams

Er start weer een nieuwe Anything Goes challenge bij het blog Dragon Fly Dreams


We hebben ook een sponsor en wel Sheepski Designs.


Met de leuke digi Wildflower no 205 heb ik een kaartje gemaakt.
Het was een doorkijkkaartje wat ik nog had liggen. Toen zag ik iemand in een live de achtergrond bewerken met washi-tape, dus dat heb ik ook gedaan. Vond het resultaat wel grappig.

Meteen alle 4 de kaartje gedaan die ik nog had liggen, die zullen ook nog wel een keer voorbij komen.

2 opmerkingen:

  1. Beautiful card Ine love the cute gnome and shades of green-my favouriye colour
    Carol x Dragonfly Dream teamie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. What a fun way to use washi tape! Thanks for joining us at the Sheepski Designs Challenge Blog. DT Kathy [myasperations.blogspot.com]

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,
Ik vind het super leuk als je een reactie wilt achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier!
Groetjes, Ine