23 september 2020

Humor me Wednesday bij Bugaboo

  Hoi, vandaag is het Humor me Wednesday bij Bugaboo



Ik heb dit keer mijn project gemaakt met de digi ruby-tidbits-tequila


Het is ter ere van de dag 20 september ......... deze dag staat bekend als Wife Appriciation Day

Wife Appreciation Day. Falling on the third Sunday in September, Wife Appreciation Day is a day in which men can take time out of their day to show their wives some love and appreciation. Since wives show their husbands an abundance of consideration and love, it’s time to return the favor on this annually observed holiday.


Dit kaartje heb ik gemaakt hiervoor, een dame aan de drank ;)....




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi,
Ik vind het super leuk als je een reactie wilt achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier!
Groetjes, Ine