10 maart 2021

Nieuwe uitdaging bij een NIEUW challengeblog

 Kom je ook eens kijken op dit nieuwe challenge blog?


Kijk je mee op: Girlz Rebel Challenge

Ik mag een nieuw challengeblog mee opstarten, hoe leuk is dat!!!?

We gaan daar kleurenchallenges doen, met daarbij 1 ander item.

Deze eerste maand gaan we voor de volgende kleuren en item.

     


Doe je ook mee? Maak dus een kaartje in bovenstaande kleuren en er moet een stuk touw op je kaartje zitten.

We hebben ook een sponsor en dit keer is dat:


Nou dit is dan mijn eigen DT-kaartje geworden. Hoop dat jullie allemaal mee gaan doen met dit nieuwe blog en het als een uitdaging zien!!
Ik zie graag jullie kaartjes tegemoet.











Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi,
Ik vind het super leuk als je een reactie wilt achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier!
Groetjes, Ine