25 april 2021

Weekendje Renesse met Marlies

Zo leuk weer een weekendje naar Renesse met Marlies en weer zoveel gedaan.

Dit keer veel gekliederd met alcohol inkt, distress inkt en lavinia stempels, gedoodled en gekleurd...............

1 kaartje kan en zal ik vast laten zien, de rest volgt later een keer.

Ik vind dit zo'n leuke kaarten om te maken op dit moment. Lekker achtergrondjes maken, met stencils werken, stempels uitzoeken, kleurtjes uitzoeken, wat ga ik waar stempelen en waar komt mijn elfje dan te zitten.

Bij dit elfje had ik het idee dat ze in de paddestoel wilde kijken of de kabouter thuis was haha


Ik wil met dit kaartje meedoen bij:



5 opmerkingen:

  1. Wonderful scene you created. Thanks you for joining TTCRD challenge. Anesha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Very nice looking card, great details!
    Thank you for joining us over at Createful Heart Design this month.
    Love your blog background too. :)
    Mary - Admin/Owner at Createful Heart Design
    https://createfulheartcards.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lovely fairy card!
    Thanks for joining us at Polkadoodles Digi Choosday
    Hugs
    Annette - Netty's Cards
    xx
    Proud to design for :
    Polkadoodles Digi Choosday,
    Lili of the Valley,
    Dies to Die For,
    As You Like It Challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fabulous creation! Thanks for joining us for Challenge 9 at Gem of a Challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. So amazing! Thanks for joining us this month at We Love 2 Create. Hugs from DT-Irre

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,
Ik vind het super leuk als je een reactie wilt achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier!
Groetjes, Ine