20 mei 2021

Reminder post voor het nieuwe blog Mixed Media Lovers

We zijn zo'n 2,5 week onderweg met ons nieuwe blog: 

Mixed Media Lovers.


Ik vind op het moment Mixed Media projecten zo leuk om te maken. Lekker wat kliederen en maar zien wat eruit komt.

Vind jij dit ook leuk? Kom dan eens kijken op ons nieuwe blog:

Mixed Media Lovers

Op dit moment mag alles nog, geen onderwerp, geen verplichtingen, alleen maar lekker meedoen. We gaan eerst lekker van start en dan gaan we daarna kijken wat we nog moeten toevoegen aan het blog.

Dit is mijn reminder project voor deze challenge.

Dit is gedaan met de glaasjes techniek. Je legt 3 glaasjes (of dopjes) op je papier en gaat daaromheen waterverf laten lopen.

Let op dat de glaasjes/dopjes wel zwaar genoeg zijn dat ze blijven staan en dat er niet teveel inkt onderdoor loopt.

Doe je ook mee? In 1 klik ben je er :)



Ik wil dit kaartje mee laten doen bij:
As You Like It Challenge : op dit moment houd ik er veel van mijn waterverf en mijn stempels en stempelinkt, ben echt veel mixed-media projectjes aan het maken.




2 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart, Ine. Mooie kleuren. Leuk dat je meedoet met As You Like It. xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. A gorgeous card.
    Thanks for joining our challenge at As You Like It this time.
    Lorraine x

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,
Ik vind het super leuk als je een reactie wilt achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier!
Groetjes, Ine