1 augustus 2021

Challenge bij de Foamtastische Huiskamer

Leuk, weer een nieuwe challenge......


Deze maand hebben we een challenge en je moet een creatie maken uit onderstaand moodboard. Dus iets maken met de kleuren van de regenboog.


Dit is mijn creatie geworden deze ronde. Een kaart met zo'n leuke dikke dame erop. Ik vind die super leuk!!!

Ik heb gebruik gemaakt van allerlei kleurtjes Cadence verf, wat maskstencils, een zwarte fineliner en stempels. Leuke tekst erop en klaar ben je!

Iedereen mag meedoen met deze uitdaging!
Kijk voor verdere info op 
Facebook en wordt lid van deze leuke groep.
En het wordt nog leuker als je mee doet... 
Bij 10 deelnemers of meer 
maak je immers kans op een cadeaubon van 15 euro!


Foamtastische groetjes van Ine



Alle weblinks verwijzen direct door naar
 de webwinkel van De Foamtastische Huiskamer


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi,
Ik vind het super leuk als je een reactie wilt achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier!
Groetjes, Ine