23 december 2021

The darkest nights produce the brightest stars

Leuke stempels blijven dat toch die magnolia's. Deze had ik nog gekleurd liggen. Ooit eens ingekleurd met mijn brushmarkers. 

Deze afdruk heb ik de afgelopen 6 dagen verwerkt op een opdracht. Elke dag kreeg je een nieuwe opdracht en werd het uiteindelijk dit kaartje.

Ik wil dit kaartje mee laten doen bij:

Simply Magnolia Challenges Blog
Magnolia Forever (forevermagnolia.blogspot.com)
Krafty Chicks Challenge
Arty Divas (artydivaschallenge.blogspot.com)
Christmas Break Challenge - Anything Goes ~ The Paper Shelter
Creative Moments (carabbiemomentsofcraft.blogspot.com)

2 opmerkingen:

  1. Adorable! Thanks for joining at Magnolia FOrever #108 Anything Goes
    Hugs
    Dewi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. She is so sweet, and your coloring is wonderful, thank you for playing our challenge at Krafty Chicks Challenge.

    Leanne DT/KCC
    Krafty Chicks Challenge

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,
Ik vind het super leuk als je een reactie wilt achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier!
Groetjes, Ine