12 februari 2022

Nieuw DT-oject bij de Foamtastische Huiskamer

 Hoi allemaal,

Het is weer de 12e van de maand en dus kom ik weer online met een zelfgemaakt DT project voor de Foamtastische Huiskamer.

Dit keer heb ik wat potloden voor de dag gehaald om daarmee een planner pagina te gaan opkleuren......... ik wist niet dat ik het zo leuk zou vinden om in een planner te werken.

Ik heb een bladzijde uit een oud vergeeld boek gescheurd en dat met modpodge op een craft planner pagina geplakt.


Daarna ben ik met mijn rondjesliniaal allerlei rondjes erop gaan tekenen met een potlood. Heb je zo'n liniaal niet dan kan je altijd rondjes vinden in huis dekseltjes, kopjes, stansjes.


Toen werd het tijd om mijn potloden te pakken en ik heb 3 heel verschillende kleurtjes gekozen, die ik wel mooi bij elkaar vond passen.


Om niet te veel druk op mijn potlood te zetten, omdat je dan het papier makkelijk kapot kleurt, pak ik mijn potlood op deze manier vast, zodat ik heel lichtjes over het papier kan gaan.


Ik heb een aantal cirkels ingekleurd, heel leuk om de kleuren te verdelen over je pagina.


Daarna met een zwarte signo uniball nog de rondjes overgetrokken en wat ingekleurd en gedoodled, totdat ik mijn pagina af vond.

Het tekstje maakte het uiteindelijk helemaal af.


Ik heb er weer van genoten om deze creatie te maken en jullie te vertellen hoe ik dat gedaan heb.

Creatieve groetjes van mij, Ine ~ Creaine




1 opmerking:

  1. What an interesting page the circles are a wonderful idea love the way you coloured them. Then extending the designs onto the actual journal page with that captivating basket. Really enjoyed looking at this and thank you for your lovely comment over at my blog. xx

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,
Ik vind het super leuk als je een reactie wilt achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier!
Groetjes, Ine