1 februari 2022

Nieuwe klus bij Morgan's Art World

Leuk, ik heb een nieuwe klus bij Morgan's Art World. Zo leuk dat ik gevraagd ben. Super mooie afbeeldingen om mee te werken.

Vandaag start de nieuwe challenge van februari. Doe je ook mee?

Thema is altijd : Anything Goes, dus alles mag, dus iedereen kan meedoen.

Hier is mijn creatie met de mooi digi Puppies and Kittens

Ik heb dit keer een tag gemaakt, gelijk toen ik de digi zag, moest ik aan een tag denken, die mooie vorm van de digi past mooi op een tag.




Bezoek haar shop voor de mooiste digi's.

Ze heeft ook een Etsy shop:

Haar facebookgroep is ook zo leuk: 

Was weer super leuk om deze creatie te maken en aan jullie te showen. Hopelijk tot ziens een volgende keer als ik weer wat te showen heb.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi,
Ik vind het super leuk als je een reactie wilt achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier!
Groetjes, Ine