12 januari 2023

Let it Snow

Hoi allemaal,

Wat ga je doen als je een paar dagen vrij hebt, lekker aan het kliederen in mijn Art Journal.

De stappen die ik heb doorlopen, heb ik weer op de foto gezet, zodat ik ze jullie kan laten zien.

Ik heb met alcoholinkt op Yupo papier zitten spelen. Gewoon wat druppels laten lopen en dit dan met zo'n blazer uitblazen en met alcohol blending solutions kun je die inkt nog verder uit laten lopen.

Je weet nooit wat voor achtergrond je krijgt, je krijgt ook nooit twee keer dezelfde resultaten, al doe je nog zo je best daarvoor!

Dit heb ik laten drogen en in mijn Art Journal geplakt.


Via internet vond ik een leuke kleurplaat van een sneeuwpop, dus deze heb ik geprint.


De sneeuwpop uitgeknipt en op boekpapier geplakt en daarna verder uitgeknipt, zodat de achterkant boekpapier was.

Daarna het gezichtje getekend en met gekleurd papier handschoenen erop geplakt.

Met witte gesso heb ik dan de randen bewerkt. Gewoon wat Gesso erop gedept met een stukje keukenrol.


Met een witte posca-pen heb ik spetters op mijn werk gemaakt, zodat het, met een beetje fantasie, net op sneeuw lijkt.


Van de kleurplaat heb ik ook het dasje uitgeknipt en deze ingekleurd met stiften. Het hoedje van de sneeuwpop heb ik bewerkt met stukjes papier.


Met een zwarte fineliner heb ik "let it Snow" geschreven.

Uiteindelijk met een sneeuwpen nog een leuke sneeuwrand gemaakt.



Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren.

Creatieve groetjes en tot een volgende keer.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi,
Ik vind het super leuk als je een reactie wilt achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier!
Groetjes, Ine