10 december 2021

spotlight kerst special van IndigoBlu

Altijd leuk als je met extra produkten mag werken om iets te maken voor de Foamtastische Huiskamer

Kom ook eens langs op onze facebookgroep.  

Wij als DT-leden mogen wel eens iets extra's maken met stempels van IndigoBlu, hoe leuk is dat!!

Ik mocht deze keer werken met de 3e stempelset en heb daar onderstaande creatie mee gemaakt.


Op deze tag heb ik gewerkt met een stencil van Dutch Doobadoo Mask Art Swirls met de distres inkt mowed lawn. Verder heb ik met gelpennen wat accenten aangebracht.

De achtergrond zelf was gemaakt met Cadence premium Acrylverf Crocodile Tear en Copper van Alleene's en een beetje van Acrylic deep Gold door elkaar.

Ik wil deze creatie mee laten doen bij:

Polkadoodles Craft Challenge
Creative Fingers Challenge Blog

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi,
Ik vind het super leuk als je een reactie wilt achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier!
Groetjes, Ine