10 augustus 2022

Toch wel heel leuk dit!

Begin dit jaar werd ik gevraagd of ik met een goody van Hobby & Zo een creatie wilde maken voor in hun blad te showen.

Nou ja graag, zei ik, maar moest wel even denken wat ik voor creatie zou gaan maken, aangezien de goody niet echt iets was waar ik normaal gesproken vaak mee werk.

Ik kreeg een alfabet stans en moest daar dus een creatie mee maken.

Aangezien ik Mixed Media op dit moment gewoon het leukste vind, dacht ik meteen daaraan, maarja, Hobby & Zo is niet echt een blad voor Mixed Media, vind ik.

Na contact opgenomen te hebben, vonden ze dat eigenlijk wel juist leuk, omdat dit niet veel in hun blad geshowd wordt.

Zo gezegd zo gedaan! Dit achtergrondje met alcohol inkt gemaakt. De poppetjes met allerlei kleurmediums gekleurd, stiften, gelpennen, potloden en de letters dus uit de stans. De inlegletters weer uit een andere kleur.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi,
Ik vind het super leuk als je een reactie wilt achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier!
Groetjes, Ine