11 augustus 2022

Mixed Media opdracht op de kaartenmaatjesgroep

Wat een leuke opdracht hadden we weer op de kaartenmaatjesgroep.
Eerst een achtergrond verven met 2 kleuren, dan cirkels tekenen en met een andere lichtere kleur verf over je achtergrond gaan, behalve bij de cirkels.

In de cirkels wat schaduwen aanbrengen met een wit potlood of krijtje en dan met wit rondjes deppen in het midden van je creatie.

Verder kan je je achtergrondje nog voorzien van stempels.

Een leuke tekst erop en een plaatje en je creatie is klaar.



Ik wil deze creatie mee laten doen bij:

2 opmerkingen:

  1. Leuke kaart Ine! Alleen herken ik helaas geen Art Journey stempels op je creatie.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zag ik later ook dat dat bij de eisen stond. Helaas

      Verwijderen

Hoi,
Ik vind het super leuk als je een reactie wilt achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier!
Groetjes, Ine