12 augustus 2022

You are never too old.....

You are never too old to set another goal or to dream a new dream.....

Mooie tekst vind ik dat en deze is dus terug te vinden op mijn project van deze maand.

Ik heb dit project gemaakt voor de Foamtastische Huiskamer.

Om te beginnen heb ik op mijn glasmat wat kleurtjes distress oxide aangebracht. Ik heb dit keer gewerkt met Saltwater Taffy en met Iced Spruce.

Deze inkt heb ik natgesprayed en ben er met mijn aquarelpapier ingegaan. Gewoon steeds je papier door je inkt halen en dan drogen met een heatgun en weer papier door je inkt halen en zo laagje op laagje inkt op je papier krijgen. 


 

Daarna ben ik met twee stencils van de grunge lijn en met distress oxide Villainous Potion bezig gegaan om mijn achtergrondje nog mooier van kleur te maken.




Toen had ik uiteindelijk dit resultaat. Je ziet niet veel meer van de andere kleurtjes, maar dat is niet erg.


Op een ander stuk aquarelpapier heb ik onderstaande stempel van de grunge lijn gestempeld en ook op mijn gemaakte achtergrond heb ik deze stempel gezet. Ik heb dit gedaan met de Versafine en dan de kleur Onyx Black.

 

De stempel op het aquarelpapier, dus niet op de ondergrond ben ik gaan inkleuren met polychromos potloden en ecoline brushmarkers.
Van de potloden gebruikte ik de kleuren 137 Blauw Violet en 135 Rood Violet Fuchsia.
Van de Ecoline brushmarkers gebruikte ik de kleuren 545 Rood Violet en 548 Blauw Violet.

Deze kleuren vond ik super mooi bij elkaar passen en ook weer bij mijn achtergrond.



Uiteindelijk heb ik de bloemen uitgeknipt en verhoogt op de eerder aangebrachte stempel op mijn achtergrond aangebracht. Met een witte poscapen nog wat accenten aangebracht en de tekststicker maakt alles af.


Ik hoop dat jullie het weer leuk vonden en dit ook eens gaan proberen. 

Creatieve groetjes van mij en tot een volgende keer!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi,
Ik vind het super leuk als je een reactie wilt achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier!
Groetjes, Ine