17 juli 2019

New Release bij Digi Doodle

Hoi allemaal,

Hier weer een mooi kaartje, wat ik met een New Release digi gemaakt heb. Super leuk om in dat team te zitten en als een van de eerste met die digi's te mogen werken.



Dit kaartje heb ik gemaakt, het is een onderdeel van een boekje. Het is de achterkant van een boekje.
De tekst komt uit een blokje van Tim Holz. Vond ik wel toepasselijk met de kerstgedachte in mijn hoofd ;)




Hieronder de link om bij de digi te komen.
https://digidoodlestudios.com/products/digi-doodles-blizzy-snowman-digi-stamp


Er loopt nog steeds een challenge bij Digi Doodle Studios Challenge Blog


Je kunt je kaartje trouwens ook plaatsen in de facebookgroup.

Genoeg mogelijkheden dus !
Zie ik je daar?

Ik wil dit kaartje mee laten doen bij:



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi,
Ik vind het super leuk als je een reactie wilt achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier!
Groetjes, Ine