14 juli 2019

New release team Digi Doodle

Hoi allemaal,

Ik ben superblij dat ik mee mag doen in het New Release Team bij Digi Doodle. Wat zijn dat toch leuke digi's om mee te werken en dan helemaal als ze nog niet eens te koop zijn in de shop

Samen met het release team zien we als eerst de mooie digi's die weer vers van de pers door Dina gemaakt zijn. Super!!!


Deze keer mocht ik werken met de digi Santa's Eve. Het is buiten nu zo'n 30 graden als ik dit kaartje maak en dan zit ik sneeuw op de schoorsteen te maken :). Moet ook eerlijk gezegd nog niet aan Kerstmis denken......laat eerst die zomer maar eens komen.....

De rand van zijn muts en van zijn jasje en het bolletje zijn allemaal met glitters gevuld, maar dat is helaas op de foto niet goed te zien.

Volgens mij was dit mijn eerste gemaakte kerstkaart voor 2019.

Als je wil kun je ook nog steeds meedoen met de challenge bij Digi Doodle. Volg DEZE link en je komt op het juiste blog.

Ook op facebook kan je meedoen via DEZE link!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi,
Ik vind het super leuk als je een reactie wilt achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier!
Groetjes, Ine